Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів" Ви має право повернути непотрібний товар або обміняти його на інший протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
Товар, який підлягає поверненню:
- без механічних пошкоджень;
- повністю укомплектований;
- з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням;
- якщо збережений товарний вигляд та відсутні ознаки користування;
Товар, який не підлягає поверненню:
- товар, що був у використанні;
- пошкоджена упаковка товару;
- без повної комплектації;
Правила повернення товарів належної якості
Товар належної якості – це товар без дефектів, з цілісної упаковкою, який з певних причин не підійшов Вам.
Згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172, продукти харчування та напої, якщо вони є належної якості, обміну або поверненню не підлягають.
Інші товари належної якості, що є на нашому сайті, а саме аксесуари, можуть бути повернуті або замінені.
Повернення або обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався, збережено його товарний вид і споживчі властивості. У разі, якщо товар належної якості піддавався механічним впливами, обмін або повернення не здійснюється.
Порядок обміну товару належної якості
Покупець має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання товару.
Обмін товару належної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на покупку іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного в продаж, або на повернення грошей.
У разі обміну товару належної якості, доставка здійснюється за рахунок отримувача. У разі повернення коштів за товар належної якості, повертається лише вартість товару, без урахування доставки.
Правила повернення товарів неналежної якості
Товар неналежної якості – товар з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем). Товар неналежної якості може підлягати обміну (поверненню) протягом гарантійного строку, який зазначається в документах, котрі додаються до продукції.
Порядок обміну товару неналежної якості
Покупець має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання товару.
Обмін товару неналежної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на покупку іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного в продаж, або на повернення грошей.
У разі обміну товару неналежної якості, доставка здійснюється за рахунок компанії. У разі повернення коштів за товар неналежної якості, повертається лише вартість товару, без урахування доставки.
Як і коли я отримаю свої гроші?
Кошти при поверненні товару, повертаються відповідно до способу оплати за замовлення:
-
Оплата за реквізитами – на банківську картку;
- Післяплату при отриманні на відділенні транспортної компанії – на банківську картку;
Обмін товару чи повернення коштів проводиться протягом 1-2 робочих днів із моменту надходження до нас поверненого товару.
Увага: магазин не несе відповідальності за роботу банківської системи України, у разі затримок із перерахуванням коштів на Вашу банківську картку, звертайтесь до банку, який видав Вам цю картку.
Чому потрібно чекати рішення про повернення коштів?
Для оцінки товарного вигляду та стану поверненого товару нам зазвичай достатньо 1-2 робочих днів, проте якщо товар був відправлений Вам транспортною компанією, він надходить до нас на склад протягом 5 робочих днів.
Реквізити для повернення товару:
Відправка поштовим перевізником Нова Пошта:
м. Одеса, Відділення № 2 (Адреса вул. Базова 16)
Отримувач: Тюхтя Олександр Сергійович
Телефон отримувача: +380959274080
Оформлення обміну або повернення
Для оформлення обміну або повернення потрібно:
1. Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
2. Зателефонуйте нам:
+38 095 927 40 80
+38 096 693 96 26
3. Відправте на адресу м. Одеса, вул. Базова 16, Відділення Нової Пошти № 2
4. У бланку повернення товару в коментарях вкажіть банківські реквізити для зарахування коштів.Зазвичай гроші повертаються через 1-2 робочих днів після огляду товару та прийняття рішення про повернення.